مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 18:422022-07-14اقتصادي

علل آسیب های اجتماعی شناسایی و درمان شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، منصور رستمی ظهر امروز در سمینار رسانه، فضای مجازی و آسیب های اجتماعی که به همت خبرگزاری کردپرس در تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: ارتکاب جرایم ناشی از آسیب های اجتماعی بیانگر آنست که هر اندازه آسیب های اجتماعی بالا رود به همان میزان ارتکاب جرایم افزایش می یابد.

رییس پلیس فتی و متخصص حوزه جرایم سایبری استان کردستان، کاهش سن ارتکاب جرایم سایبری در فضاهای اینترنتی و شبکه های مجازی تلنگری برای مددکاران اجتماعی دانست.

وی جرم انگاری در فضای مجازی را با دنیای واقعی متفاوت دانست و تصریح کرد: امروز فضای مجازی به یک فضای واقعی در زندگی ما بدل شده است.

رییس پلیس فتا و متخصص حوزه جرایم سایبری استان کردستان، کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری برشمرد و گفت: اگر آسیب های اجتماعی مدیریت و کنترل نشود این آسیب ها در آینده به بحران بدل خواهد شد.

وی با اشاره به تاثیرات سوء فضای مجازی بر زوجین و روابط زناشویی یادآور شد: از هر هشت مورد ازدواجی که در فضای اینترنتی شکل می گیرد یک مورد منجر به طلاق می شود.

منصوری همچنین گفت: تاثیرات فضای مجازی منجر به طلاق عاطفی و قانونی خانواده ها و ایجاد روابط نامشروع خارج از عرف و زندگی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل آسیب های اجتماعی شناسایی و درمان شود

علل آسیب های اجتماعی شناسایی و درمان شود