مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 17:422022-07-14بين الملل

سفر بایدن به منطقه، دورهمی «گروه ناتوانان» در نظام بین الملل


کارشناس روابط بین الملل با اشاره به سفر جو بایدن به کشورهای منطقه، گفت: یک رییس جمهور ناتوان به سرزمین هایی سفر می کند که ناتوان تر و مستأصل تر از همیشه هستند.

- حسن عابدینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه هیچ چشم انداز مثبتی از سفر بایدن به عربستان برای طرفین وجود ندارد، گفت: اگر پیمانی هم امضا شود سرنوشتی بهتر از کمپ دیوید یا پیمان آبراهام نخواهد داشت و مانند یک جنین ناقص الخلقه و مرده متولد شده خواهد بود.

کارشناس روابط بین الملل اظهار داشت: جو بایدن که شاید مسن ترین رییس جمهور آمریکا باشد دچار حواس پرتی است به طوری که وقتی از هواپیما در سرزمین های اشغالی پیاده می شد نمی توانست تشخیص دهد که آن جا کجاست و برای چه به این نقطه سفر کرده است.

وی اضافه کرد: بایدن به دلیل همین حواس پرتی ها دچار مشکل شده و مسائل عادی و روزمره را نمی تواند انجام دهد، در مدت حدود یک سال و نیمی که به کاخ سفید آمده کمترین محبوبیت را در بین مردم دارد.

آمریکا، ناتوان تر از همیشه عابدینی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط در آمریکا هم دشوار است چرا که این کشور در مهار کرونا ناتوان بود و بالاترین آمار کشته شدگان را در سطح جهان به خود اختصاص داد، اظهار داشت: در حوزه اقتصادی به بالاترین نرخ تورم رسیده و دیگر توان نوسازی زیرساخت های اقتصادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر بایدن به منطقه، دورهمی «گروه ناتوانان» در نظام بین الملل

سفر بایدن به منطقه، دورهمی «گروه ناتوانان» در نظام بین الملل