مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 11:422022-07-14اقتصادي

35 فقره گواهینامه مهارت برای متقاضیان بیمه بیکاری در البرز صادر شد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: 35 نفر از متقاضیان بیمه بیکاری، پس از آزمون های تعیین صلاحیت حرفه ای، موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این استان شده اند.

- بهزاد غفاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طی 2 ماهه اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری، برای تعداد 35 نفر از متقاضیان بیمه بیکاری آموزش های فنی و مهارتی ارائه شده که پس از آزمون های تعیین صلاحیت حرفه ای، موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این استان شده اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز افزود: ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مشمولان بیمه بیکاری با هدف افزایش توانمندی های شغلی و بازگشت مجدد افراد بیکار شده به بازار کار بر اساس تقاضای واحد های تولیدی است.

غفاری با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش مهارت های مورد نیاز بازار کار، بازآموزی و تجدید مهارت کارگران تحت پوشش بیمه بیکاری را در مراکز آموزش فنی و حرفه ای فراهم می نماید، خاطرنشان کرد: شرکت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای و دریافت گواهینامه مهارت، از شرایط برقراری حقوق بیمه بیکاری کارگران اخراجی واحد های تولیدی و خدماتی بوده که از طرف شعب تامین اجتماعی این استان مطابق تفاهم نامه کشوری مربوط به مراکز آموزش فنی و حرفه ای این استان معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 فقره گواهینامه مهارت برای متقاضیان بیمه بیکاری در البرز صادر شد

35 فقره گواهینامه مهارت برای متقاضیان بیمه بیکاری در البرز صادر شد