مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 تیر 1401 ساعت 07:222022-07-14سياسي

رییس جمهور: طرح های اولویت دار استان کرمانشاه بررسی می شود


در این سفر به سراغ اولویت های استان که مورد توجه است، رفتیم، نسبت به آن ها تصمیماتی اتخاذ خواهد شد و اعتباراتی را برای آن ها اعلام خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت الله رییسی رییس جمهور صبح امروز در بدورود به استان کرمانشاه در یک سخنرانی در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی اهداف، برنامه ها و طرح های اولویت دار سفر یک روزه به این استان را تشریح کرد.

  وی با عرض سلام و احترام خدمت مردم استان و خانواده شهدا و جانبازان، اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است و از کشور مرزبانی کرده است.

رییس جمهور ادامه داد: تمامی مردم در کشور نسبت به این استان و مرزدارانی که هشت سال دفاع مقدس را جانانه و پیروزمندان در مقابل صدامیان و منافقان ایستادگی کردند، همواره خود را نسبت به مردم این دیار مدیون می دانند.

وی تصریح کرد: استان کرمانشاه بیش از 20 هزار جانباز و ایثارگر و نزدیک به 10 هزار شهید بزرگوار دارد که نشان از صدق حضور مردم در همه صحنه های انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس است.

آیت الله رییسی با اشاره به ظرفیت های خوب و زیاد استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: نزدیک به 900 هزار هکتار اراضی حاصلخیز کشاورزی در این استان وجود دارد که در امنیت غذایی نقش ارزشمندی را ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: طرح های اولویت دار استان کرمانشاه بررسی می شود

رییس جمهور: طرح های اولویت دار استان کرمانشاه بررسی می شود