مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-13فرهنگي

عصر جدید در ایستگاه پایان؛ حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در فینال


«عصر جدید» از جمله پرمخاطب ترین برنامه های سرگرمی محور سال های اخیر سیماست که برخلاف رویه رایج سریال های سیما در فصل های بعدی خود هیجان انگیزتر شده و این روزها به ایستگاه فینال فصل سوم خود رسیده است.

- خبرگزاری فارس-گروه هنر: عصر جدید از جمله پرمخاطب ترین برنامه های سرگرمی محور سال های اخیر سیماست که برخلاف رویه رایج سریال های سیما در فصل های بعدی خود هیجان انگیزتر شده و این روزها به ایستگاه فینال فصل سوم خود رسیده است.

نشان دادن استعدادها و حضور قومیت ها و آدم های شناخته نشده ای است که رویِ جایگاه عصر جدید می آیند و در فرصتی برابر استعدادها و توانایی های خود را نشان می دهند، همان ایجاد حسّ امید و خودباوری است که باید بسیاری از برنامه های صداوسیما به دنبال آن باشند.

از نکات جالب توجه این برنامه فرصت حضور به زنان و دختران است، به ویژه در این فصل زنان، دختران جوان و نوجوان و حتی کودکان نقش ویژه ای را ایفا کردند و ما شاهد حضور 3 دختر بچه در میان فینالیست های فصل سوم هستیم؛ ستیلا و آنیسا از شیراز و بوشهر در رشته آکروبات نمایشی و هوایی و ساینا شیخی از اندیمشک خوزستان در رشته دوبله؛ دختر هفت ساله کارآموز دوبله، اجرا، گویندگی و برگزیده نخستین جشنواره ملی مولانا  در رشته دوبله که با توانایی خارق العاده خود هم داوران و هم مخاطبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصر جدید در ایستگاه پایان؛ حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در فینال

عصر جدید در ایستگاه پایان؛ حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در فینال