مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-13سياسي

عزیزی: بایدن با دوره گردی در منطقه به جایی نمی رسد


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بایدن و هیئت حاکم امریکا باید بدانند که دوران عربده کشی سیاسی و تهدید ملت ها به ویژه ملت شجاع، - ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز، با اشاره به سفر قریب الوقوع بایدن به عربستان، اظهار داشت: این رخدادها تهدیدهای توخالی با نیت چپاول مردم منطقه و با هدف بهره گیری از ظرفیت انرژی منطقه صورت می گیرد در حالی که امریکا باید تلاش کند نظام سقوط کرده خود را که ناشی از ناکارامدی های اقتصادی و تزلزل نظامی است احیا کند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه کشورهای غرب آسیا به کدخدا نیازی ندارند، گفت: امریکا امروز به مثابه یک شیر بی دندان و یک بازنشسته پیر فرتوت در نظام سیاسی بین الملل مطرح است که سراشیبی سقوط را با سرعت طی می کند.

وی افزود: لذا بایدن باید به امریکا برگردد و مشکلات مردمش را حل کند؛ چراکه سفر به عربستان مشکل امریکا را حل نمی کند و نتیجه ای جز چند دستگی که روسای جمهور پیشین امریکا نیز نسبت به آن اقدام کردند، به دنبال نخواهد داشت و چیزی عاید مردمش نخواهد شد.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امریکا امروز توان و ظرفیتی ندارد، عنوان کرد: اگر ظرفیتی وجود دارد باید متوجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: بایدن با دوره گردی در منطقه به جایی نمی رسد

عزیزی: بایدن با دوره گردی در منطقه به جایی نمی رسد