مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-13سياسي

قدرت سایبری ایران در جهان زبانزد است


فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت سایبری جمهوری اسلامی در جهان بین الملل گفت: امروز در جمهوری اسلامی با ضرباتی که در حوزه سایبری به دشمن وارد کرده ایم آن ها را متحیر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در جلسه دوره آموزشی شبکه مدیریتی در فضای مجازی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان اظهار کرد: تعدادی از شهدای عملیات رمضان بدون شلیک تیر و ترکش و در اثر عطش به شهادت رسیدند.

  وی شهید بیگلو را یکی از فرماندهان شجاع و موثر در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهید بیگلو به تنهایی در دوران دفاع مقدس 35 هزار نیرو را پرورش و راهی جبهه های حق علیه باطل کرد.

  فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مسؤولان و متولیان فرهنگی و فضای مجازی کار را باید برای خدا انجام دهند، بیان کرد: امام حسین (ع) نمونه بارز این است که خدا مسبب الاسباب است، با اینکه امام حسین علیه السلام همه اهل بیت خود را فدا کرد اما امروز بر قلوب حکومت کرده و حماسه اربعین را خلق می کند.

عبدالله پور با اشاره به نقش شخصیت معنوی امام خمینی (ره) در پرورش نیروهایی در طراز انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) برای خدا قیام کرده بود و در این راه ایستادگی کرد و خداوند هم دریچه ها را به رویش باز کرد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت سایبری ایران در جهان زبانزد است

قدرت سایبری ایران در جهان زبانزد است