مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-13سياسي

2 مددجوی هشتگردی به همت خیرین صاحب خانه شدند


دو خانواده موردحمایت هشتگردی با کمک خیرین، مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه، موسسه خیریه نیکان ماموت و مساعدت کمیته امداد البرز خانه دار شدند.

- سید محسن حسینی تبار، رییس کمیته امداد شهرستان ساوجبلاغ، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه خانواده های مددجویی که به همت خیرین و مساعدت کمیته امداد خانه دار شدند جز مددجویان پرجمعیت و دچار وضع اضطرار هستند، گفت: با کمک خیرین، مرکز نیکوکاری حضرت خدیجه، موسسه خیریه نیکان ماموت و مساعدت کمیته امداد البرز، دو واحد مسکونی به ارزش900 میلیون تومان  با حضور فرماندار، امام جمعه شهر جدید هشتگرد و مسؤولین ارشد کمیته امداد البرز  به خانواده های ساوجبلاغی اهداء شد.

حسینی تبار با اشاره به اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون در تأمین مسکن مددجویان که به همت مسؤولین مسکن مهر استان، مراکز نیکوکاری و خیرین به اجرا رسیده، اظهار کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و .

مددجویان تحت حمایت را همه ساله در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به صورت بلاعوض ارائه می شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مددجوی هشتگردی به همت خیرین صاحب خانه شدند

2 مددجوی هشتگردی به همت خیرین صاحب خانه شدند