مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-13ورزشي

جزییات جلسه شهردار تهران با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به تشریح جزییات واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی ها پرداخت و گفت: این واگذاری به منظور توسعه فعالیت های فرهنگی اجتماعی در شهر تهران صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، امین توکلی زاده معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با شبکه خبر به تشریح جزییات جلسه شهردار تهران با مدیران دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران پرداخت و گفت: این جلسه که بین  مسئولان دو باشگاه و شهردار تهران برگزار شد، دغدغه های این دو باشگاه طرح شد و شهردرا تهران که از قبل پیش بینی  هایی در این زمینه داشتاعلام کرد که چگونه می توان به سرخاب یها کمک کرد.

   وی با اشاره به اینکه شهرداری در صدد است که به این دو باشگاه بزرگ کشور کمک هایی داشته باشد، ابراز داشت در جلسه امروز   بنا شد برای مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع) که بهره برداری اش در اختیار این دو باشگاه بوده است،  تصمیم گیری شود.

توکلی زاده با تاکید بر اینکه قرار شد مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا (ع)  در اختیار این دو مجموعه پرطرفدار قرار بگیرد تا شهرداری از این طریق  با کیفی سازی و  رمایه گذاری به توسعه ورزش کشور کمک کند، اظهار داشت: با طی کردن مقدمات قانونی و تفاهم وزرات ورزش دو مجموعه باشگاه واگذار خواهد شد و شهردرای تهران کمک خواهد کرد که دارای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه شهردار تهران با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

جزییات جلسه شهردار تهران با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال