مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 10:022022-07-13حوادث

مجرمان شیک و باکلاس شده اند/ سردار اشتری: کشف سرقت بانک ملی کار بزرگی بود


جرایم امروز با جرایم 10 سال پیش متفاوت است؛ تصور ما از یک مجرم در گذشته یک شخصی بود که از نظر فیزیکی شرایط خاصی داشت اما امروزه افرادی که مرتکب جرم می شوند دارای ظاهری شیک و باکلاس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردارحسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در اولین رویداد در حوزه ماموریت های پلیس آگاهی با موضوع کاربرد هوش مصنوعی (کشف علمی جرم با محوریت زیست سنجی فناورانه) و افتتاح مرکز نوآوری شرکت پژوهش و توسعه ناجی با بیان اینکه امروز انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور ماموریت های متعدد و متنوعی دارد اظهار داشت: هیچ سازمانی را نداریم که به اندازه فراجا با مردم در ارتباط باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: یکی از ماموریت های اصلی پلیس پیشگیری از جرم است و اگر جرمی رخ داد باید به سرعت پیگیری کرده و احقاق حق کنیم.

ما حافظ جان و مال و ناموس مردم هستیم به همین اندازه که تکنولوژی پیشرفت کرده جرایم نیز پیچیده تر شده است یعنی جرایمی که امروز رخ می دهد با جرایم 10 سال پیش متفاوت است؛ تصور ما از جرم در گذشته این بود که فرد مجرم باید از نظر فیزیکی شرایط خاصی داشته باشد اما امروز افرادی که مرتکب جرم می شوند دارای ظاهری شیک و به عبارتی با کلاس هستند و از همه ظرفیت های تکنولوژی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجرمان شیک و باکلاس شده اند/ سردار اشتری: کشف سرقت بانک ملی کار بزرگی بود

مجرمان شیک و باکلاس شده اند/ سردار اشتری: کشف سرقت بانک ملی کار بزرگی بود