مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-13اقتصادي

نظارت بر صنوف عرضه پوشاک در البرز تشدید می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز همزمان با هفته عفاف و حجاب در بازدید میدانی از واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک در سطح شهرستان کرج بر لزوم مناسب ارائه اقلام و محصولات مرتبط با حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد.

- رامین ربیعی، رییس صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به بازدید از مراکز عرضه البسه و بررسی روند محصولات حوزه عفاف و حجاب، گفت: بنا بر مصوبات ستاد عفاف و حجاب استان البرز، همکاری تولید کنندگان و عرضه کنندگان در تامین نیاز بازار و کالاهای مناسب شئون اسلامی شهروندان البرزی ضروری است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز به عنوان مسؤول و ناظر در حوزه تولید و اصناف با جدیت تمام تحقق اهداف ستاد را دنبال خواهد کرد.

در این میان علاوه بر حوزه تولید، روند عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب نیز رصد می شود.

  رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز یادآور شد: خوشبختانه هر دو بخش تولید صنفی و صنعتی استان در حوزه پوشاک پای کار آمده اند و شاهد همکاری گسترده اتاق اصناف مرکز استان و شهرستان های استان و همچنین اتحادیه های صنفی همچون اتحادیه پوشاک و خیاطان در این حوزه هستیم و جای امیدواری است به زودی شاهد تحول جدی در این بخش باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر صنوف عرضه پوشاک در البرز تشدید می شود

نظارت بر صنوف عرضه پوشاک در البرز تشدید می شود