مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 17:272022-07-12بين الملل

پشت پرده حرکت غافلگیرکننده نخست وزیر اردن برای اطمینان بخشی به ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشر الخصاونه نخست وزیر اردن چند روز پیش در گفت وگوی اختصاصی با شبکه بی بی سی عربی، تصریح کرد که امان از روابط سالم با تهران استقبال می کند و تصریح کرد: - روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی از پشت پرده حرکت رسانه ای غافلگیرکننده اخیر نخست وزیر اردن و تلاش او برای اطمینان بخشی به تهران و شفاف سازی در خصوص بسیاری از مسائل منطقه ای نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بشر الخصاونه نخست وزیر اردن چند روز پیش در گفت وگوی اختصاصی با شبکه بی بی سی عربی، تصریح کرد که امان از روابط سالم با تهران استقبال می کند و تصریح کرد: ما هیچ روزی با ایران به عنوان منبع تهدید برای امنیت ملی کشورمان، برخورد نکردیم.

روند تهدیدات ایران علیه کشور های همسایه کاهش یافته و ما از این قضیه خرسند هستیم .

وی افزود: ما از روابط سالم با جمهوری اسلامی ایران استقبال می کنیم همچنانکه روابط اردن با عربستان نیز یک روابط تاریخی و گسترده است .

انتشار این مصاحبه خبری موجب شد تا ناظران سیاسی در اردن این سوال را تکرار کنند که چرا امان از شبکه بی بی سی و چرا اکنون این اظهارات را طرح کرده است.

روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی در این خصوص، این اقدام الخصاونه را یک حرکت رسانه ای غافلگیرکننده با هدف اطمینان بخشیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده حرکت غافلگیرکننده نخست وزیر اردن برای اطمینان بخشی به ایران

پشت پرده حرکت غافلگیرکننده نخست وزیر اردن برای اطمینان بخشی به ایران