مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 16:322022-07-12سياسي

روایتی از جهادگران میدان حجاب/ چادری بر سر «ایران»


انگاری غوغای تمدن های تصنعی و تزویرهای پس و پیش به پا شده و گریبان حجب و حیا را فشرده، راستش را بخوانید این بلوا، جهادگر از همان آر پی جی به دوش ها می خواهد؛ - خبرگزاری فارس-همدان: اگر از موهای آبشارشده و نقاب آرایش هایی ماسیده بگذریم و رد سرخاب و سفیداب را نادیده بگیریم یا از بلوز و شلوارهای رنگی پنگی که رسم شده چشم بپوشیم؛ به جوانی محصور شده و یخ بسته درونشان می رسیم.

جوانی که در چنگال شلوارهای 90 سانتی و آستین های سه ربع گیر افتاده و گاهی بی محابا برای رهایی چنگ می زند به فشن و مد.

می دانید رنگ و لعاب ماسکه بر معصومیتشان یا رقص رنگ از موهای تاب دار تا ناخن های تابستانه شان قصه تلخ جنگ را روایت می کند؛ جنگی از جنس ابریشم موهای بافته و پوست های بی پرده آفتاب سوخته که جهادگر می طلبد و میدان می خواهد، گویی دنیادنیا ایستادند در پی صید معصومیت و حیای جوانی.

انگاری غوغای تمدن های تصنعی و تزویرهای پس و پیش به پا شده و گریبان حجب و حیا را فشرده و کادوی هزار و یک مدل ادا و اصول، روبان پیچ شده به امروز و فردایشان پیشکش شده اما دخترکان بی خبرند.

راستش را بخواهید این بلوا، جهادگر از همان آر پی جی به دوش ها می خواهد؛ از همان هایی که داوطلبانه راهی میدان مین می شدند و راه باز می کردند؛ باید خیابان به خیابان را خاکریز و هرم نفس جنگی شان را خرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جهادگران میدان حجاب/ چادری بر سر «ایران»

روایتی از جهادگران میدان حجاب/ چادری بر سر «ایران»