مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 12:222022-07-12سياسي

دیواره نگاره تمثال مبارک امامین انقلاب رونمایی شد


سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به رونمایی دیواره نگاره تمثال مبارک امامین انقلاب در دهه ولایت گفت: این دیوار نگاره طوری طراحی شده است که بسیار نزدیک به طرح واقعی آن باشد.

- محمد فیلو، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به رونمایی دیواره نگاره تمثال مبارک امامین انقلاب در دهه ولایت زنجان اظهار کرد: این دیوار نگاره طوری طراحی شده است که بسیار نزدیک به طرح واقعی آن باشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به اینکه ماندگاری این طرح 5 تا 10 سال است، افزود: نقاش در این طرح از رنگ های با کیفیتی استفاده کرده و ماندگاری کار را تضمین کرده است.

وی در ارتباط با بازسازی تمثال شهید اشتری و شهید حججی نیز گفت: نقاشی این شهدا هم در میدان ارتش بود که در حال بازسازی است و تا 10 روز دیگر به پایان می رسد.

فیلو افزود: مهمترین هدف سازمان سیما و منظر شهرداری در این نقاشی ها اصالت کار و کیفیتی کار است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زنجان با اشاره به اینکه زنجان دارای مشاهیر زیادی است که گاها در فضاهای شهری از آنها غفلت شده است، گفت: سازمان سیما و منظر آمادگی دارد که نظیر این نقاشی ها را در ساختمان های شهری در صورت تمایل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیواره نگاره تمثال مبارک امامین انقلاب رونمایی شد

دیواره نگاره تمثال مبارک امامین انقلاب رونمایی شد