مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-12سياسي

امیر حیدری: «جهاد تبیین» امری فوری، قطعی و همگانی است / حجاب مطالبه جامعه الهی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جشنواره گوهر های فاطمی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز پشتیبانی و آموزش نیروی زمینی برگزار شد، - امیر حیدری: جهاد تبیین امری فوری، قطعی و همگانی است / حجاب مطالبه جامعه الهی است فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: جهاد تبیین امری فوری، قطعی و همگانی است و امروز مهمترین نعمتی که باید تبیین و شکرگزاری شود تبیین جایگاه رفیع ولایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در جشنواره گوهر های فاطمی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مرکز پشتیبانی و آموزش نیروی زمینی برگزار شد، اظهار داشت: نیروی زمینی امروز افتخار دارد که خدمتگزار و میزبان جامعه اهل عفاف، حجاب و پاکدامنی است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی گفت: شما بانوان متعهد و محجبه منتخبان یک امر ویژه و الهی هستید که برای رسیدن جامعه به آن شرایط آرمانی و تحقق خانواده اسلامی تلاش کرده و می کنید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به رسالتی که همه افراد در حوزه جهاد تبیین بر عهده دارند، افزود: جهاد تبیین امری فوری، قطعی و همگانی است و امروز مهمترین نعمتی که باید تبیین و شکرگزاری شود تبیین جایگاه رفیع ولایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: «جهاد تبیین» امری فوری، قطعی و همگانی است / حجاب مطالبه جامعه الهی است

امیر حیدری: «جهاد تبیین» امری فوری، قطعی و همگانی است / حجاب مطالبه جامعه الهی است