مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:372022-07-12فرهنگي

آهنگساز «جیمز باند» درگذشت


معروف ترین اثر «نورمن» به عنوان بخشی از موسیقی اولین فیلم باند «دکتر No» ساخته شد که در سال 1962 اکران شد و «شان کانری» در نقش اصلی آن بازی کرد.

- معروف ترین اثر نورمن به عنوان بخشی از موسیقی اولین فیلم باند دکتر No ساخته شد که در سال 1962 اکران شد و شان کانری در نقش اصلی آن بازی کرد.

مانتی نورمن آهنگساز بریتانیایی که بیشتر برای ساخت موسیقی معروف فیلم جیمز باند شناخته می شود در سن 94 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، مانتی نورمن آهنگساز تم معروف و اصلی فیلم جیمز باند ، در سن 94 سالگی پس از یک دوره بیماری کوتاه درگذشت.

معروف ترین اثر نورمن به عنوان بخشی از موسیقی اولین فیلم باند دکتر No ساخته شد که در سال 1962 اکران شد و شان کانری در نقش اصلی آن بازی کرد.

این آهنگساز پیش از این گفته بود که او این موسیقی را برای نخستین بار به عنوان بخشی از نمایش افتتاحیه فیلم جیمز باند رونمایی کرد که با الهام از قطعه قبلی به نام نشان خوب، نشان بد برای اقتباسی موزیکال خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی اس نایپل ساخته شده است.

جان بری که این قطعه را برای موسیقی جاز تنظیم کرده اغلب به اشتباه به عنوان آهنگساز این قطعه معروف شناخته می شد و مانتی نورمن چندین بار در این باره به دادگاه رفت و که از آن جمله می توان به شکایت از روزنامه ساندی تایمز در سال 2001 اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آهنگساز «جیمز باند» درگذشت

آهنگساز «جیمز باند» درگذشت