مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:322022-07-12اجتماعي

غذارسانی غیرمسؤولانه سبب ازدیاد سگ های ولگرد در اصفهان شده است


رامین میرعسگری، رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به جمع آوری سگ های ولگرد در سطح استان اظهار داشت: 15 نفر نیرو در سطح شهر اصفهان در هر منطقه ای زنده گیری سگ های ولگرد را انجام می دهند و به پناهگاهی که شهرداری سمت باغ رضوان ایجاد کرده است، منتقل می کنند.

وی با اشاره به اینکه سگ ها در این پناهگاه انگل زدایی و شست وشو می شوند و واکسن هاری به آن ها تزریق و بعد عقیم سازی می شوند، افزود: سگ ها 20 روز نگهداری و بعد از آن مدت رهاسازی می شوند.

میرعسگری با تأکید بر اینکه بزرگ ترین مشکل شهرداری تغذیه سگ ها در محیط شهری است، گفت: شهروندانی که حامی حیوانات هستند این کار را انجام می دهند و وقتی سگ ها را زنده گیری و از محیط شهری به پناهگاه می خواهیم منتقل کنیم به شدت با عوامل شهرداری برخورد می کنند و اجازه این کار را نمی دهند.

  رییس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه اگر غذا دادن به سگ ها در محیط شهری کاهش پیدا کند صد درصد تعداد سگ ها در محیط کم می شود، بیان کرد: بعد از هر مرحله غذا دادن جمعیت بیشتری از سگ ها دفعه بعد مراجعه می کنند و به هیچ وجه از آن مکان بیرون نمی روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذارسانی غیرمسؤولانه سبب ازدیاد سگ های ولگرد در اصفهان شده است

غذارسانی غیرمسؤولانه سبب ازدیاد سگ های ولگرد در اصفهان شده است