مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 11:172022-07-12سياسي

100 هنرمند «به عشق علی(ع)» آثار هنری تولید می کنند


اجتماع بزرگ علوی و جشنواره فرهنگی «به عشق علی علیه السلام» با حضور هنرمندان، اهالی فرهنگ و عاشقان امیرالمومنین(ع) با هدف بزرگداشت بزرگترین عید شیعیان جهان با حضور 100 هنرمند کشور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کانون فرهنگی رسانه ای رضوان با همکاری سازمان فضای مجازی سراج به مناسبت فرارسیدن غدیرخم ، بزرگترین عید شیعیان جهان، اجتماع بزرگ علوی و رویداد فرهنگی هنری به عشق علی (علیه السلام) را با هدف بزرگداشت این عید بزرگ و فرخنده و تکریم جایگاه والای امامت و ولایت برگزار می کند.

از آنجایی که انقلاب اسلامی ادامه راه غدیر به شمار می رود، این اجتماع بزرگ علوی نیز با انگیزه خدمت به خلق الهی و توجه به تکالیف مذهبی و تعهدات دینی و تبیین نقش ولایت در اقتدار نظام مبتنی بر دین، از سوی کانون فرهنگی رسانه ای رضوان برگزار می شود.

این جشنواره طی 3 روز و به صورت 5 کارگاه تئوری و عملی از فردا چهارشنبه 22 تیرماه تا 24 تیرماه در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب - سرچشمه؛ واقع در میدان بهارستان کوچه شهید صیرفی پور، از ساعت 9 صبح الی 18 برگزار خواهد شد.

طراحی گرافیک و پوستر این جشنواره با حسن علیپور،  طراحی گرافیک و سایت  از مهدی عسکری، تدوین ویدئو کلیپ با صادق شاهسون، پادکست از حمید جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هنرمند «به عشق علی(ع)» آثار هنری تولید می کنند

100 هنرمند «به عشق علی(ع)» آثار هنری تولید می کنند