مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-12اقتصادي

53 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سرخسی واریز شد


تاکنون در مجموع 53 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سرخسی به حساب آنان واریز شده و مطالبه گندم کارانی که تا 15 خرداد ماه امسال گندم تحویل داده اند تسویه شده است.

- حسن نوری زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس با اشاره به پیگیری های انجام شده در زمینه دریافت مطالبات کشاورزان، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته جلسه ای را برای پیگیری مطالبات گندم کاران با استاندار خراسان رضوی داشتم که نتیجه این جلسه واریز مبلغ 32 میلیارد تومان به حساب گندم کاران بود.

سرپرست فرمانداری سرخس با بیان اینکه در مرحله قبلی 21 میلیارد تومان به حساب گندم کاران واریز شده است، گفت:  تاکنون در مجموع 53 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سرخسی به حساب آنان واریز شده و مطالبه گندم کارانی که تا 15 خرداد ماه امسال گندم تحویل داده اند تسویه شده است.

وی با اشاره به نامه استاندار خراسان رضوی به وزارت جهاد کشاورزی درباره پرداخت مطالبه گندم کاران شهرستان های گرمسیری، گفت: با توجه به اینکه سرخس جزء شهرستان های گرمسیری است و گندم این شهرستان زودتر از نقاط دیگر برداشت و تحویل شده، استاندار خراسان رضوی در نامه ای به وزارت جهاد کشاورزی خواستار پرداخت سریع تر مطالبه گندم کاران مناطق گرمسیری پرداخت شد و به زودی بقیه مطالبه آنها پرداخت می ‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سرخسی واریز شد

53 میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران سرخسی واریز شد