مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 08:372022-07-12سياسي

پایگاه های نماز جمعه اثبات قدرت انقلاب و نظام هستند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد از پایگاه های نماز جمعه به عنوان اثبات قدرت انقلاب و نظام برد و گفت: مقاومت انقلاب از همین اجتماعات معنوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، آیت الله سید نصیر حسینی در دیدار با ستاد نماز جمعه دهدشت اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی ستاد نماز جمعه دهدشت در استان پیشتاز هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد از پایگاه های نماز جمعه به عنوان اثبات قدرت انقلاب و نظام برد و تصریح کرد: مقاومت انقلاب از همین اجتماعات معنوی، سیاسی و دینی شکل می گیرد لذا این مهم باید در سطوح مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز نماز جمعه به دژ مستحکم انقلاب و نظام تبدیل شده است گفت: باید نسبت به کیف و کمی کارها توجه کنیم و به دنبال جذب جوان ها و تقویت برنامه های این پایگاه عظیم باشیم.

آیت الله حسینی تلاش دشمن برای تضعیف نماز جمعه را یادآور شد و افزود: این دشمنی ها از زمان امام حسین(ع) تاکنون بوده و اکنون هم ادامه دارد اما انقلاب اسلامی با قدرت و شکوه و عظمت به راه خود ادامه می دهد و دشمن روز به روز ضعیف تر می شود.

وی بیان کرد: سیاست های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی شکست خورده، منتها دشمن دست بردار نیست و علت آن مقاومت های ایران اسلامی مقابل توطئه های آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های نماز جمعه اثبات قدرت انقلاب و نظام هستند

پایگاه های نماز جمعه اثبات قدرت انقلاب و نظام هستند