مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 تیر 1401 ساعت 08:072022-07-12ورزشي

انحلال بسکتبال سپاهان تأثیر بدی روی بازیکنان اصفهانی دارد


امیدوارم در تصمیم انحلال تیم بسکتبال تجدید نظر شود، چون تأثیر بسیار بدی روی اعضای تیم، مخصوصاً اصفهانی ها خواهد داشت.

- رسول سلطانیان، کاپیتان تیم بسکتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص عملکرد سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تیم ما با ترکیبی از بازیکنان دسته یکی و چند بازیکن باتجربه از جمله عماد سلمانی، پیام کیانی، فرهاد صبوری و محمد رضا بهرام زاد راهی مسابقات لیگ برتر شد.

وی افزود: شاکله تیم را بازیکنان اصفهانی تشکیل می دادند، تیم و کادر فنی بسیار خوبی داشتیم و فکر می کنم نتایجی که کسب شد، برای سال اول خوب و راضی کننده بود.

سلطانیان تصریح کرد: البته باشگاه به کادر فنی قول جذب یک بازیکن خارجی داده بود که این وعده تحقق نیافت، خودم هم در دور برگشت با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شدم و بهمن ماه سال گذشته پای خود را به تیغ جراحان سپردم؛ شاید اگر این اتفاقات رخ نمی داد، می توانستیم نتایج بهتری هم کسب کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال سپاهان در خصوص تصمیم انحلال احتمالی تیم بسکتبال سپاهان خاطرنشان کرد: امیدوارم در این تصمیم تجدید نظر شود، چون تأثیر بسیار بدی روی اعضای تیم، مخصوصاً اصفهانی ها خواهد داشت؛ این تیم با تلاش چند ساله به لیگ برتر راه یافت و خبر انحلال آن باعث تعج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحلال بسکتبال سپاهان تأثیر بدی روی بازیکنان اصفهانی دارد

انحلال بسکتبال سپاهان تأثیر بدی روی بازیکنان اصفهانی دارد