مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 21:172022-07-11سياسي

وزیر علوم کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان را به زمین زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدعلی زلفی گل در مراسم کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان متاهل دانشگاه زنجان گفت: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حمایت از سیاست های افزایش جمعیت و تصویب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در دانشگاه زنجان، کلنگ ساخت خوابگاه دانشجویی متاهلین این دانشگاه را بر زمین زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدعلی زلفی گل در مراسم کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان متاهل دانشگاه زنجان گفت: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حمایت از سیاست های افزایش جمعیت و تصویب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی، ساخت خوابگاه های دانشجویی متاهلین بر عهده دانشگاه ها گذاشته شده است.

وزیر علوم گفت: بر اساس این قانون، باید 10 درصد درآمد اختصاصی دانشگاه ها و 10 درصد هم از تملک دارایی سرمایه ای دانشگاه ها صرف ساخت خوابگاه متاهلین شود.

وی با تاکید بر اینکه، روسای دانشگاه ها نیز باید آرامش و آسایش دانشجویان متاهل را فراهم کنند، یادآور شد: دانشجویان به خصوص در مقاطع تحصیلی ارشد و دکترا، در سن ازدواج قرار دارند که اگر شرایط حداقلی برای آن ها فراهم شود، تشکیل خانواده می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان را به زمین زد

وزیر علوم کلنگ احداث خوابگاه متاهلین دانشگاه زنجان را به زمین زد