مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 21:022022-07-11سياسي

یک «حکم سواد» برای استاندار کرمانشاه بنویسید!


هر چند داستان منتسب به کریم خان را در کتاب باستانی پاریزی نیافتم ولی حکایت جالبی است که در توصیف تکاپوی استاندار کرمانشاه که می خواهد ثابت کند اشکال از گیرنده بوده به کار می آید.

- .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- در این روزها به احتمال فراوان با خبر شده اید استاندار کرمانشاه در تمام این سال ها که ایران در حال مذاکره با کشورهای 1+5 بوده ( اعضای دایم شورای امیت سازمان ملل به علاوه آلمان) می پنداشته مراد از آن یک بعد از به علاوه، خود ایران است و در واقع ایران با خودش هم مذاکره می کرده و تصور این که 5 یعنی 5 کشور و یک یعنی ایران همچنان محل بحث و نقل محافل است و طبعا چون پیش تر درباره آن نوشته ام قصد تکرار در میان نیست.

درباره ادعای کانال تلگرامی اخبار استانداری کرمانشاه که کلیپ کوتاهی را با عنوان توضیح استاندار کرمانشاه درباره یک شیطنت رسانه ای منتشر کرده و از بیخ منکر شده و حسب عادت به رسانه ها نسبت داده اند نیز یادداشت دیگری آماده انتشار است یا منتشر شده.

تلاش حقوق بگیران استانداری برای حفظ شغل خود قابل درک است و استاندار هم نشان داده اگر هم سواد دیپلماتیک نداشته باشد، اعتماد به نفس دارد و دیگران را متهم می کند حال آن که به فارسی روشن در حال سخن گفتن است و آن عدد یک را ایران پنداشته است! اگر یادداشت درباره عمق دانش آقای استاندار دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک «حکم سواد» برای استاندار کرمانشاه بنویسید!

یک «حکم سواد» برای استاندار کرمانشاه بنویسید!