مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 15:372022-07-11بين الملل

کارشناس اسراییلی: خطیب روز عرفه، یک شیخ صهیونیست بود


تحلیلگر مسائل جهان عرب در شبکه 12 رژیم صهیونیستی تأکید کرد که خطیب روز عرفه، یک شیخ صهیونیست بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اداره کل امور مسجد الحرام و مسجد النبی  در عربستان سعودی چند روز پیش خبر داد که محمد بن عبدالکریم آل عیسی یکی از اعضای هیئت کبار العلماء (علمای ارشد) و دبیرکل اتحادیه جهان اسلام را برای نماز و دعای روز عرفه انتخاب کرده است.

انتخاب آل عیسی برای روز عرفه، انتقادهای بسیاری را به همراه داشت؛ زیرا وی یکی از کسانی است که اقداماتی را در حمایت از رژیم موقت صهیونیستی انجام داده و بسیاری از کارشناسان او را هموار کننده مسیر عادی سازی روابط تل آویو-ریاض می دانند.

در همین ارتباط، ایهود یعاری تحلیلگر مسائل جهان عرب در شبکه 12 رژیم صهیونیستی در واکنش به این انتخاب گفت: عربستان در خصوص روابط آتی خود با اسراییل، سیگنال داده است .

پایگاه خبری سعودی لیکس هم به نقل از یعاری گزارش داد، عربستان زمانی که العیسی- این شیخ صهیونیست- را انتخاب کرد تا خطبه بزرگترین روز در اسلام را در مقدس ترین مکان در مذهب اسلامی در روز عرفه ایراد کند ، این سیگنال را فرستاده است.

هیات بین المللی نظارت بر مدیریت عربستان بر حرمین شریفین هم در واکنش به انتخاب العیسی تأکید کرد که این مسئله مورد اعتراض گسترده کشورهای اسلامی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس اسراییلی: خطیب روز عرفه، یک شیخ صهیونیست بود

کارشناس اسراییلی: خطیب روز عرفه، یک شیخ صهیونیست بود