مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-11ورزشي

وسایل که برای بچه های خطرناک هستند/چه تعداد از وسایل بازی غیراستاندارد هستند؟


طبق اعلام روابط عمومی استاندارد 160 مورد وسیله بازی در پارک های استان فعال هستند که تعدادی از این وسیله ها غیر استاندارد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بارها رسانه ها به موضوع غیراستاندارد بودن وسایل بازی در پارک ها پرداختند و هشدارهای لازم را به متولیان امر دادند که از حق نگذریم برخی از این وسایل استاندارد سازی شدند و برای برخی های دیگر کاری صورت نگرفت.

یکی از آن دست وسایلی که نسبت به استاندارد سازی آن اقدام نشده است وسیله های بازی پارک معلم یاسوج است که اصلا مناسب بازی بچه ها نیست حتی جسمانی آنها را تهدید می کند.

موضوع را از روابط عمومی اداره استاندارد استان پیگیر شدیم که اعلام کردند وسایل بازی مربوط به شهرداری یاسوج است و چندین مرتبه نسبت به استاندارد سازی وسایل پارک معلم به شهرداری تذکر دادیم اما کاری از پیش نرفت و مجبور شدیم موضوع را دادگاهی کنیم.

روابط عمومی اداره کل استاندارد همچنین از فعال بودن 160 مورد تجهیزات بازی در سطح استان خبر داد  و گفت: از این تعداد 132 مورد دارای تاییدیه استاندارد هستند.

محمد پور عنوان کرد: از مجموعه 132 مورد وسیله بازی 83 مورد دارای پروانه استاندارد هستند و تعداد تجهیزات دارای انطباق فنی هم  49 مورد است یعنی این تعداد وسیله استاندارد لازم را دارند منتهی برای صدور پروانه استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل که برای بچه های خطرناک هستند/چه تعداد از وسایل بازی غیراستاندارد هستند؟

وسایل که برای بچه های خطرناک هستند/چه تعداد از وسایل بازی غیراستاندارد هستند؟