مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-11بين الملل

ابراز نگرانی اوکراین از استعفای نخست وزیر انگلیس


سفیر اوکراین در انگلیس اعلام کرد که مقام های کی یف درباره تغییر موضع لندن در نتیجه استعفای بوریس جانسون از نخست وزیری نگران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که فضای سیاسی متزلزل انگلیس در نتیجه استعفای نخست وزیر همچنان خبرساز است، سفیر اوکراین در انگلیس به نگرانی های کی یف درباره کناره گیری بوریس جانسون اذعان کرد.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که پنجشنبه هفته گذشته مجبور به استعفا از مقامش شد، یکی از بزرگ ترین حامیان دولت اوکراین و طرفداران تشدید فشارها علیه روسیه بود.

جانسون از زمان آغاز درگیری های روسیه علیه اوکراین (پنجم اسفند ماه 1400) دو بار به کی یف رفت، با ولودیمیر زلنسکی دیدار کرد و دولت انگلیس انواع حمایت های تسلیحاتی، مالی و اطلاعاتی را در اختیار اوکراینی ها قرار داد.

شبکه تلویزیونی اسکای نیوز برنامه ای با حضور وادیم پریستایکو سفیر اوکراین در انگلیس پخش کرد و نظر او را درباره نخست وزیر آینده انگلیسی ها با توجه به استعفای بوریس جانسون جویا شد.

وادیم پریستایکو سفیر اوکراین در انگلیس   خانم کِی برلی مجری اسکای نیوز از سفیر اوکراین در انگلیس سوال کرد: به محض اینکه نخست وزیر جدید بریتانیا آغاز به کار کند، شما چه چیزی می خواهید که او انجام دهد؟ وادیم پریستایکو سفیر اوکراین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی اوکراین از استعفای نخست وزیر انگلیس

ابراز نگرانی اوکراین از استعفای نخست وزیر انگلیس