مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-11سياسي

اجرای 40 عنوان برنامه عفاف و حجاب توسط سپاه روح الله


جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) از اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در بخش های تابعه این ناحیه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوم پاسدار حسن حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) با اشاره به برنامه های هفته عفاف و حجاب و تاثیر آن در توسعه و تبلیغ حجاب بین بانوان و نسل جوان جامعه، اظهار کرد: عفاف و حجاب از زیرشاخه های امر به معروف و نهی از منکر است که مقام معظم رهبری نیز نسبت به بحث احیای امر به معروف و نهی از منکر همواره تاکید دارند.

وی گفت: هفته عفاف و حجاب که همه ساله از 18 تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود، تلنگری است که همه افراد بحث عفاف و حجاب را که در آیات قرآن نیز تاکید فراوانی بر آن شده است جدی بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی دائما در کشف حجاب و بی حجابی زنان و بویژه نسل جوان سرمایه گذاری می کنند، لذا یکی از ماموریت های مهم ما بصیرت افزایی است.

حیدری با بیان اینکه اگر حجاب نزد جوانان به باور قلبی برسد، قطعا تحت تاثیر تهاجم فرهنگی هیچ کشوری قرار نخواهیم گرفت افزود: سپاه ناحیه روح الله(ره) ماموریت دارد در هفته عفاف و حجاب نسبت به برگزاری برنامه های اثرگذار در سطح بخش ها و حوزه های تابعه اقدام کند تا بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 عنوان برنامه عفاف و حجاب توسط سپاه روح الله

اجرای 40 عنوان برنامه عفاف و حجاب توسط سپاه روح الله