مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:322022-07-11اقتصادي

یک مسوول: اولین محموله مرغ به عراق صادر شد


در حال حاضر تناقضی بین تولید و مصرف وجود دارد از این رو یارانه هدفمند باید پرداخت شود که توان خرید این اقلام از سوی مصرف کنندگان بالا برود.

- مدیر کل تامین دام و فرآورده های دامی شرکت پشتیبانی امور دام خاطر نشان کرد: شرکت مجوز صادرات 300 هزار راس دام را به تشکل ها در سال گذشته داد اما از آنجایی که شاهد مجوز فروشی و برخی کارهای غیرقانونی در بین تشکل ها بودیم از این رو مجوز صادرات ابطال و در نهایت حدود 43 هزار 300 راس دام از کشور خارج شد.

محمد جعفری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی در سال 98، گفت: گوشت وارداتی با ارز 4200 تومانی کیلویی 28 هزار تومان در بازار عرضه می شد؛ اما بعد از مصوبه واردات گوشت قرمز با ارز نیمایی قیمت این محصول در بازار به کیلویی 58 تا 60 هزار تومان رسید.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ بر میزان مصرف گوشت قرمز تاثیر مستقیم گذاشت، افزود: تولید گوشت در کشور اقتصادی شد از این رو تمایل برای سرمایه گذاری در بخش پرورش دام افزایش پیدا کرد؛ همچنین میزان بارندگی در سال زراعی 99-98 دوچندان شد و میزان دام موجود در کشور به صورت تصاعدی بالا رفت.

این مقام مسئول با اشاره به کاهش حجم واردات گوشت قرمز در سال 99-98، تصریح کرد: میزان واردات گوشت منجمد برزیلی از 100 هزار تن و 30 هزار تن لاشه گوسفندی به 27 هزار تن گوشت برز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسوول: اولین محموله مرغ به عراق صادر شد

یک مسوول: اولین محموله مرغ به عراق صادر شد