مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-11سياسي

110 ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: در جامعه امروز فرهنگ سازی مسئله عفاف و حجاب به عنوان یکی از مولفه های اصلی جامعه اسلامی ایران یکی از ضروریات جامعه محسوب می شود.

وی اجرا و برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی کتاب محور ویژه عفاف و حجاب را یکی از راه های موثر و مفید در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با بهره گیری از جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: 110 ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها همزمان با هفته عفاف و حجاب به همت کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری طرح مثل صدف اظهار داشت: از همین رو با توجه به در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب طرح مثل صدف با محوریت برگزاری 110 ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها درکتابخانه های عمومی استان برگزار می شود.

علی اکبر سبزیان تصریح کرد: حضور در نمایشگاه ملی مهرانه، مسابقه کتابخوانی خانوادگی، رونمایی، خوانش و نقد و بررسی کتاب، ارائه بسته مطالعاتی در حوزه خانواده و سبک زندگی، ارائه مشاوره کتاب، کارگاه مطالعه مفید ویژه خانواده ها، خدمات دهی به مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی

110 ویژه برنامه کتاب محور ویژه خانواده ها در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی