مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-11فرهنگي

گام بلند «پسر دلفینی» در خارج از مرزها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ پسر دلفینی انیمیشن ایرانی به تهیه کنندگی محمدامین همدانی و نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش که تولید سال 1399 و با درون مایه داستانی کمدی و ماجراجویانه است مورد توجه مخاطبین خود در پرده نقره ‎ای سینماهای روسیه قرار گرفت.

- در پی اکران پویانمایی پسر دلفینی در 2700 سینمای کشور روسیه و فروش بیش از یک میلیون و هفتصد هزار دلاری این محصول فرهنگی ایرانی معاون فرهنگی معاون اول ریاست جمهوری این موفقیت را به تیم سازنده آن تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ پسر دلفینی انیمیشن ایرانی به تهیه کنندگی م حمدامین همدانی و نویسندگی و کارگردانی محمد خیراندیش که تولید سال 1399 و با درون مایه داستانی کمدی و ماجراجویانه است مورد توجه مخاطبین خود در پرده نقره ‎ای سینماهای روسیه قرار گرفت.

این محصول فرهنگی ایرانی قبل از اکران در ایران در روسیه به نمایش در آمده ‎است و عوامل تولید آن در روز افتتاحیه اکران آن روی فرش قرمز سینمای کارو 11 سپتامبر مسکو ایستاده ‎اند.

این پویانمایی در همین روزهای ابتدایی به نمایش درآمدن روی پرده ‎های نقره ‎ای 2700 سینمای کشور روسیه فروش یک میلیون و هفتصد هزار دلاری را برای خود ثبت کرد و مورد ستایش بسیاری از فعالین این حوزه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند «پسر دلفینی» در خارج از مرزها

گام بلند «پسر دلفینی» در خارج از مرزها