مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 تیر 1401 ساعت 07:322022-07-11حوادث

کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در شهرستان فاروج


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فاروج از کشف و ضبط یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید سعیدیان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فاروج در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی گفت: پی اخبار واصله از پلیس انتظامی شهرستان فاروج در یک عملیات ایست و بازرسی مأموران نیروی انتظامی شهرستان توانستند یک دستگاه فلزیاب کشف و ضبط کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فاروج افزود: در این رابطه 3 نفر با هویت معلوم دستگیر و پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح قضایی تحویل داده شد.

سعیدیان تأکید کرد: هرگونه استفاده از این نوع دستگاه ها منوط به صدور مجوز از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

در غیر این صورت و در صورت کشف، علاوه بر ضبط و توقیف برابر بند (ب) ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول جریمه نقدی از سوی سازمان تعزیرات حکومتی، معادل یک تا سه برابر ارزش کالا نیز خواهد شد.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در شهرستان فاروج

کشف یک دستگاه فلزیاب پیشرفته در شهرستان فاروج