مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 23:172022-07-10پزشكي

ورود دادستان به دعوای تأمین اجتماعی و بیمارستان کیش


دادستان کیش خواستار پایبندی تأمین اجتماعی هرمزگان به قرارداد خود با بیمارستان کیش و ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی در جزیره کیش شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دعوای میان معاونت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان با بیمارستان کیش بر سر تعرفه هزینه درمانی در هفته های اخیر بالا گرفته است.

معاونت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان می گوید: بیمارستان کیش با تعرفه بخش خصوصی که مجوز آن را ندارد به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خدمات می دهد و هزینه های بخش کلینیکی و درمان سرپایی بیمارستان و کلینیک کیش بسیار بالاست اما بیمارستان کیش تأید دارد که باید این هزینه پرداخت شود چرا که تأمین اجتماعی درآمد بالایی از پرداخت حق بیمه بیمه شدگان در کیش دارد.

حالا امروز محمد عباسی در نامه ای به مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان با اشاره به تعداد زیاد بیمه شدگان تامین اجتماعی در کیش، نارضایتی عمومی و ایجاد فشار مضاعف به طبقه ضعیف جامعه، خواست تا سازمان تامین اجتماعی تا اطلاع ثانوی و بر اساس روال سابق بر اساس قرارداد قبلی به همکاری با بیمارستان کیش ادامه دهد.

دادستان کیش در بخش دیگر این نامه آورده است: تامین اجتماعی هرمزگان در اسرع وقت نسبت به راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی در جزیره با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان به دعوای تأمین اجتماعی و بیمارستان کیش

ورود دادستان به دعوای تأمین اجتماعی و بیمارستان کیش