مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 11:572022-07-10اقتصادي

فروش دام خارج از نرخ های مصوب در جایگاه های عرضه استان تهران


بررسی های میدانی از جایگاه های عرضه دام در روز عید سعید قربان، حاکی است فروشندگان دام، قیمت های متفاوت و البته گران تر از نرخ های مصوب اعلام می کنند و نظارت چندانی بر بازار وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت گوسفند زنده امروز در سطح تهران بسیار متفاوت است و از کیلویی 70 هزار تومان تا 90 هزار تومان عرضه می شود در حالی که پیش از این اتحادیه های مربوطه، نرخ حداکثر 75 هزار تومان را تعیین کرده بودند اما قیمت ها در بازار از این مرز عبور کرده و به قیمت های بسیار بالاتری عرضه می شود.

گزارش میدانی خبرنگار فارس از عرضه دام زنده در جایگاه های سطح شهر نشان می دهد که امروز که مصادف با عید سعید قربان است قیمت ها نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته و حدود 15 هزار تومان از حداکثر نرخ مصوب بیشتر عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر کیلوگرم دام زنده نر با وزن متوسط در جایگاه عرضه جاده مستوفی در اسلام شهر 80 هزار تومان است، اما هر چقدر به سمت تهران نزدیک تر می شویم قیمت ها بالا می رود به طوری که در منطقه 19 قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک 87 تا 90 هزار تومان است.

  گزارش خبرنگار فارس حاکی است، دام های مختلف قیمت های متفاوتی هم دارند قیمت دام نر تا 20 هزار تومان در هر کیلو گران تر از قیمت دام ماده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دام خارج از نرخ های مصوب در جایگاه های عرضه استان تهران

فروش دام خارج از نرخ های مصوب در جایگاه های عرضه استان تهران