مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-10بين الملل

کوبا: آمریکا ما را تحریم می کند چون نتوانست شورش مردمی برپا کند


وزیر خارجه کوبا در واکنش به تحریم های جدید آمریکا گفت واشنگتن بعد از تلاش ناموفق برای برانگیختن شورش مردمی در کوبا در سال 2021، به دنبال بی اعتبار کردن پیروزی کوبایی ها بر تجاوزات امپریالیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برونو رودریگز پاریلا وزیر امور خارجه کوبا گفت که اعمال تحریم های جدید توسط واشنگتن تلاشی برای بی اعتبار کردن مقاومت جامعه کوبا در برابر تجاوزات آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی تاس ، وی در توییتر خود نوشت: با توجه به تلاش ناموفق برای برانگیختن شورش مردمی در کوبا در سال 2021، دولت آمریکا و وزیر امور خارجه آن به دنبال بی اعتبار کردن پیروزی مردم بر تجاوزات امپریالیستی هستند.

اقدامات قهری مکرر آن ها ناقض قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل است.

روز شنبه، دولت ایالات متحده تحریم های روادید را علیه 28 مقام کوبایی که واشنگتن آن ها را به سرکوب ناآرامی های داخلی در ژوییه گذشته و همچنین محدود کردن دسترسی به اطلاعات متهم می کند، وضع کرد.

وزارت خارجه آمریکا فهرست نام این افراد را منتشر نکرد اما در بیانیه ای اعلام کرد که این محدودیت ها شامل اعضای بلندپایه حزب کمونیست کوبا و مقاماتی می شود که در بخش های ارتباطات دولتی و رسانه ای این کشور کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوبا: آمریکا ما را تحریم می کند چون نتوانست شورش مردمی برپا کند

کوبا: آمریکا ما را تحریم می کند چون نتوانست شورش مردمی برپا کند