مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 تیر 1401 ساعت 08:322022-07-10اجتماعي

تداوم باد و باران در سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به وزش بادهای شدید در شمال و تداوم طغیان رودخانه های فصلی در جنوب این استان اخطار سطح نارنجی هواشناسی صادر شد.

- محسن حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به وزش باد شدید در صبح روز دوشنبه و شدت گرفتن مجدد آن از عصر روز سه شنبه احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و گلخانه ها، و احتمال لغو پروازها بر اثر خیزش شدید طوفان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بابیان اینکه تردد در جاده های شمالی استان در مدت یاد شده خطرناک خواهد بود، افزود: توصیه می شود در این مدت پرواز هواپیماهای سبک در منطقه انجام نشود و کویر نوردی در شمال غرب استان انجام نگیرد.

وی افزود: اما این اخطاریه ی نارنجی محدود به شمال سیستان و بلوچستان نیست و مدیر کل هواشناسی این استان درمورد تداوم فعالیت سامانه ی مونسون در جنوب این استان نیز خبر داد.

به گفته حیدری فعالیت مونسون در گلشن، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، ایرانشهر، بمپور، دلگان، راسک، سرباز، فنوج، قصرقند، لاشار، نیکشهر، دشتیاری، چابهار، زرآباد و کنارک از عصر امروز شنبه تا اواخر وقت یکشنبه ادامه دار است.

وی رگبار باران، رعدوبرق، تگرگ و تندباد لحظه ای را پدیده غالب شهرستان های یاد شده به ویژه برای مناطق مرتفع پیش بینی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم باد و باران در سیستان و بلوچستان

تداوم باد و باران در سیستان و بلوچستان