مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:522022-07-09دانش

خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی 455 شرکت در اختیار متقاضیان قرار گرفت


بر اساس آمارهای موجود بعد از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و خلاق، سهم بالایی از به اشتراک گذاری خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی را به خود اختصاص داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری،بر اساس آمارهای موجود بعد از دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و خلاق؛ سهم بالایی از به اشتراک گذاری خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی را به خود اختصاص داده اند.

به گونه ای که 32 درصد تجهیزات آزمایشگاهی به اشتراک گذاشته شده متعلق به این شرکت ها است.

این مجموعه ها پس از دانشگاه ها در رتبه دوم عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را به خود اختصاص می دهند.

در حال حاضر 577 دانشگاه، 455 شرکت، 190 پژوهشگاه و مراکز تحقیقاتی و 10 پارک علم و فناوری به عضویت این شبکه درآمده اند و تجهیزات خود را در اختیار پژوهشگران، فعالان و دیگر مجموعه های متقاضی این خدمات قرار داده اند.

آمارها گویای این است که سهم دانشگاه ها از ارائه خدمات آزمایشگاهی در بستر شبکه، بیش از 43 درصد، شرکت ها 35 درصد و پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی 15 درصد است.

آزمایشگاه های توانمند و کارآمد با استفاده از شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بستر و فرصتی یافته اند تا خدمات و تجهیزات خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی 455 شرکت در اختیار متقاضیان قرار گرفت

خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی 455 شرکت در اختیار متقاضیان قرار گرفت