مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:272022-07-09اقتصادي

زنجان مهیای عید بندگی/نماز عید سعید قربان در مصلی اقامه می شود


در آستانه عید قربان، میدان احشام فعالیت خود را افزایش داده و دامپزشکی نیز نظارت های لازم را انجام می دهد، امسال پس از دو سال وقفه دعای عرفه در 10 بقعه برگزار خواهد شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، به فاصله یک روز مانده به عید سعید قربان عید فضیلت و بندگی زنجانی ها به پیشواز این روز بزرگ رفتند.

از ساعات اولیه صبح امروز خرید دام برای قربانی کردن در روز عید سعید قربان آغاز شده و با خریدهای شب عیدی، شهر حال و هوای دیگری به خود گرفته است.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری زنجان از فعالیت 2 روزه میدان احشام به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: میدان احشام در روز جاری تا ساعت 17 و فردا نیز از ساعت 8 تا 13 ظهر آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

مهدی مهاجری ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: با توجه به اینکه بیماری های واگیردار همچون تب کریمه کنگو و سایر بیماری های واگیردار در عرضه غیر بهداشتی دام به انسان منتقل می شود و همچنین در کشتارگاه های غیرمجاز ضایعات دور ریز احشام در محیط زندگی شهروندان رها سازی شده و سلامتی آنها را به خطر می ‎اندازد، به همین خاطر عرضه دام صرفا در میدان احشام انجام می شود و در سطح شهر هیچ پایگاهی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان مهیای عید بندگی/نماز عید سعید قربان در مصلی اقامه می شود

زنجان مهیای عید بندگی/نماز عید سعید قربان در مصلی اقامه می شود