مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-09سياسي

مستمری دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری به طور کامل پرداخت می شود


فاطمه قاسم پور عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره کاهش سقف دریافتی دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری گفت: - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مستمری دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری از خردادماه سال جاری به صورت کامل پرداخت می شود.

فاطمه قاسم پور عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره کاهش سقف دریافتی دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری گفت: یکی از مشکلاتی که سال گذشته از طریق رسانه ها به مجلس منتقل شد، کاهش سقف دریافتی دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری بود که موجب اعتراض و مطالبه بحق توسط این افراد شد.

قاسم پور تشریح کرد: اولین نکته ای که باید عرض کنم این است که علی رغم آن چه در رسانه ها بازتاب پیدا کرده است، این کاهش مستمری فقط مربوط به صندوق لشگری بود و مستمری بگیران صندوق های دیگر مشمول این وضعیت نشده بودند.

ضمن آن که این کاهش، ارتباطی با مجلس نداشت و از مصوبات مجلس نبود.

وی ادامه داد: مسئله دیگر این است که اغلب مشمولین این مستمری، افرادی هستند که زندگی خود را از طریق این درآمد تأمین می کنند و کاهش آن می تواند آسیب های فردی و اجتماعی ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری به طور کامل پرداخت می شود

مستمری دختران بازمانده از مستمری بگیران صندوق لشگری به طور کامل پرداخت می شود