مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 تیر 1401 ساعت 10:422022-07-09پزشكي

کارشناسان تغذیه: خرید مکمل های ویتامین «هدر دادن پول» است


بسیاری از کارشناسان بر اساس نتایج مطالعات محدود این ادعا را مطرح کرده اند که مکمل های دارویی خطر ابتلا به مشکلات قلبی و سرطان را کاهش می دهند اما بررسی ده ها مقاله تحقیقاتی نشان داد که هیچ مدرکی در حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

- کارشناسان تغذیه: خرید مکمل های ویتامین هدر دادن پول است بسیاری از کارشناسان بر اساس نتایج مطالعات محدود این ادعا را مطرح کرده اند که مکمل های دارویی خطر ابتلا به مشکلات قلبی و سرطان را کاهش می دهند اما بررسی ده ها مقاله تحقیقاتی نشان داد که هیچ مدرکی در حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

کارشناسان تغذیه در آمریکا با هشدار درباره اینکه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد مولتی ویتامین ها در پیشگیری از سرطان و بیماری قلبی موثر هستند، اظهار داشتند: خرید مکمل های ویتامین هدر دادن پول است.

خرید مولتی ویتامین ها برای اکثر افراد به نوعی هدر دادن پول است و شواهد کمی نیز وجود دارد که این مکمل ها از بروز بیماری های مزمن جلوگیری می کند.

متخصصان آمریکایی اظهار داشتند: مصرف این نوع از مکمل ها برای افراد سالم بی معنی است زیرا شواهد کافی از اثربخشی آنها در کاهش خطر بیماری قلبی یا سرطان وجود ندارد.

صنعت پر رونق مکمل های دارویی شاهد آن است که مردم انگلیس سالانه 430 میلیون پوند برای خرید داروهای ویتامین یا مواد معدنی هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان تغذیه: خرید مکمل های ویتامین «هدر دادن پول» است

کارشناسان تغذیه: خرید مکمل های ویتامین «هدر دادن پول» است