مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 20:522022-07-08حوادث

حریق در کوه لاهیجان مهار شد


رییس سازمان آتش نشانی لاهیجان از اطفای حریق شیطان کوه خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان، حریق شیطان کوه لاهیجان (آبشار) پس از چهارونیم ساعت مهار و اطفا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، سید احمد میربشیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آتش سوزی امروز شیطان کوه لاهیجان اظهار کرد: با تلاش آتش نشانان حریق شیطان کوه لاهیجان (آبشار) پس از 4 و نیم ساعت مهار و اطفا شد.

  سید احمد میربشیری با اشاره به دریافت گزارش این حادثه گفت: در ساعت 13 و 40 دقیقه امروز جمعه، گزارش آتش سوزی قسمتی از شیطان کوه لاهیجان به مرکز عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان اعلام شد.

  وی با اشاره با شرح این حادثه بیان کرد: برای اطفای این حریق بلافاصله 30 نفر نیروی آتش نشان به همراه 3 دستگاه تانکر 10 هزار لیتری آب و 8 دستگاه خودروی امدادی از ایستگاه های 1 و 2 به محل حادثه اعزام شدند.

  به گفته میربشیری در مهار این آتش سوزی بیش از 120 هزار لیتر آب مورد استفاده قرار گرفت و متاسفانه دو تن از آتش نشانان آسیب دیدند و تحویل عوامل اورژانس و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان با بیان اینکه آتش سوزی با تلاش آتش نشانان بعد از 4 ساعت و سی دقیقه به صورت کامل مهار و اطفا شد گفت: آتش نشانان در حال ایمن ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در کوه لاهیجان مهار شد

حریق در کوه لاهیجان مهار شد