مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 14:122022-07-08بين الملل

کشف گور جمعی سربازان مصری در فلسطین اشغالی


یک مورخ اسراییلی از جنایت جدید رژیم موقت صهیونیستی علیه هشتاد سرباز مصری که در جنگ ژوئن سال 1967 به قتل رسیده اند، پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آدم راز مورخ اسراییلی که در زمینه کشف غارت املاک اعراب در فاجعه سال 1948 و جنایت هایی جنگی رژیم اشغالگر متخصص است، از یک جنایت جدید این رژیم علیه سربازان مصری پرده برداشت.

وی با استناد به اسناد رسمی فاش کرد که ارتش رژیم اشغالگر یک جنایت فجیع علیه هشتاد سرباز مصری در نبردهایی که در ژوئن سال 1967 رخ داد، مرتکب شده است.

این مورخ اسراییلی گفت که در جریان جنگ سال 1967 یک گروه از کماندوهای مصری در نزدیکی شهرک نحشون در مجاورت خط آتش بس سال 1948 هدف حمله قرار گرفت و تلفات و خسارت های زیادی به آن وارد شد و پس از اتمام عملیات نظامی، مسئولان این شهرک با کمک ارتش رژیم اشغالگر با استفاده از یک بولدوزر، کشته های مصری را در یک گور جمعی دفن کردند.

به نوشته روزنامه صهیونیستی هاآرتص، این مورخ اسراییلی افزود که رژیم صهیونیستی طی ده ها سال گذشته از زمان جنگ سال 1967 تاکنون، بر این جنایت سرپوش گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه ساکنان شهرک نحشون نیز از صحبت درباره این جنایت امتناع کرده اند، گفت که آن ها در اراضی این گورستان درختان بادام کاشته اند و پس از آن نیز مناطق توریستی در آنجا ایجاد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گور جمعی سربازان مصری در فلسطین اشغالی

کشف گور جمعی سربازان مصری در فلسطین اشغالی