مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 13:122022-07-08اقتصادي

اطلاعات 73 میلیون نفر در سامانه املاک و اسکان ثبت شده


وزارت راه و شهرسازی با تکذیب برخی اخبار درباره هک شدن سامانه اسکان و املاک در سال 1401، از ثبت اطلاعات اقامت بیش از 73 میلیون ایرانی و بیش از 11 میلیون واحد مسکونی در این سامانه خبر داد و درخواست کرد هم وطنان اطلاعات مربوط به خود را در سامانه مشاهده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای توضیح داد: پیرو انتشار اخباری مبنی بر هک شدن سامانه ملی املاک و اسکان کشور در برخی رسانه های رسمی در 16 تیرماه 1401، بدین وسیله موضوع هک شدن سامانه مذکور تکذیب می شود.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه ملی املاک و اسکان کشور در حال فعالیت بوده و هیچ گونه مشکلی در ورود و ثبت اطلاعات توسط ساکنان و مالکان املاک مسکونی در سامانه وجود ندارد.

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته توسط وزارت راه و شهرسازی و با استفاده از همکاری سایر دستگاه های اجرایی، در حال حاضر سامانه ملی املاک و اسکان کشور اطلاعات اقامت بیش از 73 میلیون ایرانی و مالکیت بیش از 11 میلیون کد پستی مسکونی را با رعایت کلیه جوانب امنیتی نگهداری می کند.

اطلاعات مذکور بر اساس بند 7 تبصره 8 ماده 169 مکرر قانون مالیات های مستقیم و بخشنامه معاون اول رییس جمهور در چهارم تیرماه 1401 مبنای ارائه خدمات دولت قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات 73 میلیون نفر در سامانه املاک و اسکان ثبت شده

اطلاعات 73 میلیون نفر در سامانه املاک و اسکان ثبت شده