مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 08:472022-07-08سياسي

آیت الله رییسی: اتمام پروژه های نیمه تمام کردستان اولویت دولت است


به گزرش خبرگزاری فارس از سنندج، آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران در فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها اظهار کرد: توفیق برای بنده و همکارانم است که در آستانه روز بسیار شریف عرفه و عید سعید قربان خدمت مردم غیرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم مردم کردستان برسم.

وی تصریح کرد: استان کردستان دارای ظرفیت های بسیاری است، قطب کشاورزی، دامداری،گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

رییس جمهور تصریح کرد: از همه مهم تر، کردستان دارای نیروی انسانی کارآمد است، جوانان تحصیل کرده ای است که از ظرفیت های قابل توجه در استان بشمار می آیند.

آیت الله رییسی ادامه داد: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، استانی مقاوم شناخته شده است، بیش از 5 هزار شهید، 9 هزار جانبار داشته است که در کشور به عنوان استانی باتمدن و با فرهنگ شناخته می شود.

وی ادامه داد: جایگاه کردستان نشان مدنیت و تاریخ ارزشمندی است، جایگاه سرداران بزرگ اسلام و شخصیت هایی مانند شهید بزرگوار شیخ الاسلام و دیگر چهره هایی که نه تنها برای کردستان بلکه برای کشور افتخارند.

رییس جمهور افزود: در بررسی هایی که چند روز گذشته انجام شده، پروژه های نیمه تمام زیادی در کردستان وجود دارد که در وسط راه رها شده و ما باید به پایان برسانیم که در قالب مصوبات سفر پیگیری و به اتمام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی: اتمام پروژه های نیمه تمام کردستان اولویت دولت است

آیت الله رییسی: اتمام پروژه های نیمه تمام کردستان اولویت دولت است