مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-08سياسي

رییسی: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت دولت است


استان کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، با تقدیم بیش از 5 هزار شهید و بیش از 9 هزار جانباز، استانی مقاوم شناخته شده است.

  - رییس جمهور در فرودگاه سنندج گفت: در استان کردستان نیز همچون استان های دیگر شاهد پروژه های نیمه تمام هستیم که در وسط راه رها شده و باید آنها را به پایان برسانیم، مردم هم از دولت همین انتظار را دارند که این اقدامات به سرانجام برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سید ابراهیم رییسی، امروز (جمعه) در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج اظهار کرد: حضور در استان کردستان، در آستانه روز بسیار شریف عرفه و عید قربان و در خدمت مردم قدرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم استان کردستان را افتخاری برای خود و همکارانم می دانم.

وی افزود: استان کردستان دارای ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه های کشاورزی و دامداری بوده و قطب گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

رییس جمهور، نیروی انسانی کارآمد و جوانان تحصیل کرده را از مهمترین ظرفیت های قابل توجه در استان ذکر و بیان کرد: استان کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، با تقدیم بیش از 5 هزار شهید و بیش از 9 هزار جانباز، استانی مقاوم شناخته شده است.

رییسی عنوان کرد: کردستان، سالهای سال علیرغم خواست دشمنان انقلاب اسلامی، حقیقتاً در هر کوی و برزنی در هر شهر و دیاری، با ایستادگی مردمان بسیار با غیرت خود در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت دولت است

رییسی: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت دولت است