مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-07حوادث

دستگیری انتشار دهنده سوالات کنکور در هرمزگان


فردی که اقدام به انتشار تصویر از سوالات کنکور سراسری در شبکه های اجتماعی و ایجاد کانال در پیام رسان واتس آپ نموده بود، شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی کاربر مجرمی که با استفاده از شبکه اجتماعی اقدام به انتشار سوالات کنکور سراسری سال 1401 در فضای سایبر کرده بود، خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی رصد صورت گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان خبره پلیس فتا استان، فردی که اقدام به انتشار تصویر از سوالات کنکور سراسری در شبکه های اجتماعی و ایجاد کانال در پیام رسان واتس آپ نموده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در مواجه با ادله جرم به بزه انتسابی خود اقرار کرد، اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی ادوار گذشته، همه ساله با نزدیک شدن به ایام کنکور ما شاهد این گونه کلاهبرداری ها هستیم.

وی ادامه داد: مجرمان با ترفند های مختلف از جمله جعل هویت مدیران آموزش عالی و سایر جزییات شناخته شده؛ پس از فریب کاربران و دریافت مبالغ مختلف، دیگر پاسخگوی متقاضیان نخواهند بود و یا با ارسال نمونه سوالات کنکور ادوار گذشته از قربانیان خود کلاهبرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری انتشار دهنده سوالات کنکور در هرمزگان

دستگیری انتشار دهنده سوالات کنکور در هرمزگان