مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 12:272022-07-07سياسي

توسعه شهری با خدمات آبرسانی نامتناسب است/ مشکلات قطعی آب اندیشه رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، طی اعلام گزارش شهروندان از مشکل کم آبی شهرک اندیشه و ثبت گزارشی با عنوان ، این دغدغه مردمی از مسوولین شهری پیگیری شد.

داوود اخباری عضو شورای اسلامی شهرشهریار در خصوص مشکل کم آبی فاز یک اندیشه اظهار کرد: شهروندان بسیاری از سمت امیریه و فازیک اندیشه در ارتباط با قطعی آب گلایه داشته که طی گفت و گویی که با رییس اداره آبفا شهریار انجام داشتیم، مقرر شد هر مورد توسط این اداره بررسی شود.

وی گفت: تراکم جمعیتی در فاز یک اندیشه بالاست و حدود ساعت 1 شب حجم آب مخزن به شدت کاهش میابد و به ناچار باید این آب را قطع کرد تا برای روز بعد حجم قابل توجهی برای استفاده مردم جمع شود.

سرعت رشد جمعیت و آپارتمان نشینی متناسب با ارائه خدمات نیست یوسف قهرمانی مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان شهریار در گفت و گو با خبرنگار فارس بیان کرد: برخی لوله های بکار رفته در فاز یک متناسب با توسعه شهر و رشد جمعیت نیست مثلا در کوچه ای ساختمان ویلایی به آپارتمان چند واحدی تبدیل شده و همچنان از همان قطر لوله آب استفاده می کنند و به همین دلیل خدمات ارائه شده پاسخگوی نیاز شهروندان نیست.

وی با بیان اینکه مشکل تامین آب در این منطقه وجود ندارد و در توزیع مشکلاتی است، گفت: احصا این موارد در حال انجام بوده که پس از رسیدگی به مسائل تامین آب جهت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهری با خدمات آبرسانی نامتناسب است/ مشکلات قطعی آب اندیشه رفع می شود

توسعه شهری با خدمات آبرسانی نامتناسب است/ مشکلات قطعی آب اندیشه رفع می شود