مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 22:022022-07-06حوادث

واژگونی لودر در معدن شن و ماسه شهرقدس


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه لودر حین انجام کار در معدن شن و ماسه راننده دچار مصدومیت شد.

- محسن همیانی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: در یکی از معادن اطراف شهرقدس یک دستگاه لودر هنگام کار کردن و عملیات خاکبرداری در یکی از معادن شن و ماسه اطراف شهرقدس از روی دپو عصر امروز واژگون می شود.

وی گفت: در پی این حادثه سقف کابین لودر پرس شده و راننده در اتاقک حبس شده و از ناحیه کمر تحت فشار قرار می گیرد و برای نجات جان راننده درخواست جرثقیل فوق سنگین بالای 50 از تهران شد.

  ربیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرقدس ادامه داد: در مدت زمانیکه که جرثقیل برسد همکاران آتش نشانی وارد عمل شده و با انجام اقدامات امداد و نجات و برش اتاقک لودر و جک، راننده مصدوم را نجات داده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

  وی خاطرنشان کرد: چندسال گذشته نیز دیواره دو معدن دچار حادثه شد و برروی لودر و کامیون فرو ریخت و در یک حادثه راننده بیل مکانیکی فوت شد و در حادثه دیگر دو فوتی برجای گذاشت.

  همیانی تصریح کرد: معادن شن و ماسه دارای مقررات و ضوابطی جهت فعالیت، دپو، انباشت و برداشت هستند که با رعایت آن دچار این حوادث نخواهند شد و دلیل این اتفاق نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی لودر در معدن شن و ماسه شهرقدس

واژگونی لودر در معدن شن و ماسه شهرقدس