مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 16:272022-07-06اقتصادي

سگ های ولگرد خطری در کمین انسان ها/هزینه عقیم سازی هر سگ 800 هزار تومانی است


سگ ها برای تفنن چند روزه مرفهین و یا نگهبانی از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت به شهر آورده می شوند و پس از مدتی و با اتمام کار ساختمانی و رفع نیاز در شهر رها سازی می شوند و این حیوان حالا تبدیل به حیوانی ولگرد شده که با کوچکترین کم مهری به هر کس که سر راهش باشد حمله خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اگر چه از گذشته سگ جزو حیواناتی محسوب می شود که دوست بشر است، اما با وجود اهلی شدن این حیوان، امروزه در هیچ جامعه ای وجود سگ های ولگرد و بدون صاحب پذیرفته نیست.

در واقع امروزه وجود وفادارترین حیوان در سطح شهر تبدیل به یک معضل شده و احتمال حمله سگ های ولگرد از شمال شهر تا محلات حاشیه ای و مرکزی شهر وجود دارند و بسیاری از شهروندان نیز خواهان پاکسازی شهر از وجود این حیوانات هستند.

مدیریت شهری نیز طی اقداماتی نسبت به جمع آوری آنان تلاش کرده اما این اقدامات جوابگوی رفع کامل این مشکل نبوده است، چون از یک سو شهرداری اقدام به جمع آوری و عقیم سازی می کند، اما از سویی دیگر سگ هایی که در بیابان های اطراف هستند به شهر آمده و وقتی با رفتار مردم شهر مواجه می شوند، در این محیط ماندگار شده و به مرور زمان وقتی با رفتاری متناقض روبه رو می شوند، به اطرافیان و شهروندان حمله می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های ولگرد خطری در کمین انسان ها/هزینه عقیم سازی هر سگ 800 هزار تومانی است

سگ های ولگرد خطری در کمین انسان ها/هزینه عقیم سازی هر سگ 800 هزار تومانی است