مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 10:372022-07-06اقتصادي

افزایش 300 درصدی قیمت زعفران در بازار داخلی/ زعفران از سبد مصرفی خانوار حذف شده است


وضعیت اقتصادی مردم باعث شده آن ها زعفران را از سبد مصرفی خود حذف کنند زیرا زعفران کالایی لوکس است و در اولویت آخر مصرف قرار دارد.

- وضعیت اقتصادی مردم باعث شده آن ها زعفران را از سبد مصرفی خود حذف کنند زیرا زعفران کالایی لوکس است و در اولویت آخر مصرف قرار دارد.

نایب رییس شورای ملی زعفران گفت: یکی از عوامل رکود بازار داخلی زعفران افزایش 300 درصدی قیمت این محصول در یک بازه زمانی 40 روزه است.

همچنین از دی سال گذشته تا اردیبهشت امسال صادارت زعفران 40 درصد کاهش یافته و البته به همان میزان نیز شاهد افزایش قاچاق این محصول از مرزهای کشور بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا میری در خصوص وضعیت بازار زعفران اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار داخلی و صادرات زعفران در حالت رکود قرار دارد و خرید و فروش زعفران نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

هم اکنون قیمت خرید هر کیلو زعفران از کشاورز بین 24 الی 38 میلیون تومان است.

زعفران از سبد مصرفی خانوار حذف شده است وی درباره عوامل به وجود آمدن این رکود افزود: یکی از عوامل رکود در بازار داخلی زعفران افزایش 300 درصدی قیمت این محصول در یک بازه زمانی 40 روزه است.

از طرفی نیز وضعیت اقتصادی مردم باعث شده آن ها زعفران را از سبد مصرفی خود حذف کنند زیرا زعفران کالایی لوکس است و در اولویت آخر مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 300 درصدی قیمت زعفران در بازار داخلی/ زعفران از سبد مصرفی خانوار حذف شده است

افزایش 300 درصدی قیمت زعفران در بازار داخلی/ زعفران از سبد مصرفی خانوار حذف شده است