مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 07:122022-07-06اجتماعي

سامانه «ثبت من» چه خدماتی ارائه می دهد؟


با ورود اطلاعات هویتی، فرد می توان از وضعیت ممنوع الخروجی او مطلع شد.

این استعلام در پوشه «اجرای اسناد رسمی» قابل دسترس است - با ورود اطلاعات هویتی، فرد می توان از وضعیت ممنوع الخروجی او مطلع شد.

این استعلام در پوشه اجرای اسناد رسمی قابل دسترس است سامانه ثبت من به عنوان درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 11 خدمت ثبتی از جمله ثبت شرکت ها، تصدیق اصالت سند و استعلام ممنوع الخروجی و چند خدمت دیگر را به سهولت در اختیار مردم قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان ثبت اسناد و املاک با گذر از عصر دیجیتال در حال ورود به دوران هوشمندسازی در فرایندهاست و حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راهبرد این سازمان در دوران تحول و تعالی را الکترونیکی شدن فرایندها و هوشمندسازی اعلام و تاکید کرده است که دوران اسناد فیزیکی منسوخ شده و همه اسناد در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید الکترونیکی و بر پایه هوش مصنوعی صادر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای هفتم تیر ماه سال جاری نیز در بازدید از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازرییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر ارائه 99 میلیون خدمت ثبتی طی سال گذشته و افزایش 50 درصدی خدمات هوشمند ثبتی در سه ماه نخست س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه «ثبت من» چه خدماتی ارائه می دهد؟

سامانه «ثبت من» چه خدماتی ارائه می دهد؟